Странице

петак, март 13

KROJACICE&KUVARICE


Jako mi se dopada naslov ovog posta, a videcete i zasto, tako se saaamo namestilo
Kao sto znate, u zadnjem broju Anita Mei sam se pojavila kao gost kreator, i zadovoljna
sam kako je to upakovano i koje slike su odabrane. Naravno, casopis je extra i jedini
takav na ovim prostorima.



Jos sinos sama fejsbuk profilu postavila besplatan pdf kroj ove moderne majice. Kao sto sam
rekla u nekom od zadnjih postova, mailom sam se obratila vlasnici bloga sa cijeg su ove skice,
smatrajuci fer da je obavestim da koristim njene skice. Nisam dobila odgovor i posle vise poslatih
mailova pa sam se tako potpuno rasteretila sto se tice toga. Dopada mi se i uradicu, eto. Naravno,
trudicu se da vise radim svoje snitove. Pa jednog dana...neko ce shvatiti sta radim...




Jedna fejsbuk drugarica Milijana (krojacki salon Dugmence) negde je procitala da se bavim i grafickim dizajnom pa mi se  obratila za pomoc (a vidi se na blogu da se time bavim, mislila sam da je to i ocigledno, ali izgleda da nije). I, da skratim, od nekoliko grafickih resenja koje sam uradila, izabrale smo ovo i obe jedva cekamo da stignu gotove etikete.

Etikete za svecane haljine (Milijana Nikolic-Dugmence) by Outbox



Zasto rekoh krojacice&kuvarice? Evo zasto, neki koji siju pocese da kuvaju (mislim, u prenosnom znacenju) , a oni koji kuvaju pocese da siju (videti dole). Mene je omadjijala slika ovog jela pa sam se zainteresovana nemajuci pojma sta je to uopste i da li je slano ili slatko. Videla sam samo sliku. Kada sam otvorila link i nasla recept bila sam jos vise zainteresovana i stoga preporucujem. Jednostavan za pripremu
i veoma, veoma ukusan. Testo koje ide u ovo jelo ispalo je veoma ukusno. I vec sam pocela
da fantaziram kako to testo moze da se puni nekim filom, pa da se skuva, ili sa secerom i prezlama,
ili od integralnog brasna (sto opet pokazuje da sam kreativna osoba, jer kad se rodis takav onda
si u vecini stvari kreativan, a i muz mi je udelio pre par godina kompliment da sam trebala da budem
kuvarica). Dakle, GRENADIR MARS, pa izvolite!

Recept

Aaa evo nekoga ko je presao iz kuvarica u krojacice
Nasa draga kuvarica sa bloga KO TO TAMO je pocela da sijeeee, pogledajte novi post.


I evo jednog mog sirotinjskog recepta. Moja deca to obozavaju, i ja sam to oduvek volela. Nalik je
tortiljama, podseca, ali nije. Kazem, sirotinjski recept zato sto sadrzi samo brasno, vodu, so i sodu
bikarbonu. Ako ste probali neku pogacu sa sodom bikarbonom, onda znate o kom smeku pricam.
Peku se na plotni, razvucene, sa obe strane i deblje su od tortilje jer se seku po sredini i mazu sa
margarinom ili kajmakom. Naravno, mogu se koristiti i kao tortilje samo ih treba onda jos malo vise razvuci
pre pecenja. Njam.... Volim. Nemam neku zapisanu meru, zavisi koliko pravite komada, uglavnom
testo se zamesi da bude srednje mekano, da se ne lepi, ali oprezno sa sodom jer ako preterate,
testo moze biti gorko. Isto vazi i za so, ali to se lakse resava jer mozete posoliti iznutra kada namazete
margarin. Pazite! Divno je!
Testo sam umesila u ciniji, i obicno ga mesim i razvlacim na musemi koju imam za te stvari, ali sam se
dosetila sta bi uradila lenja domacica-uzela bi kesu, posula unutra brasno, stavila testo koje se lepiiii
unutra i pomerala kesu levo desno dok se ne bi samo testo umesilo i sjedinilo sa brasnom. Tako se
manje testa zalepi za ruke i brze ga uvaljate u brasno, a kesu bacite, nema pranja museme i struganja
suvih delova testa sa nje. Eto. Dobro sam se setila. Mozda ovo neko vec radi ali ja nisam neka iskusna
sto se tice testa, ali ne bezim od njega. Ipak, deca najvise vole kad im mama spremi, zar ne?


I, da, i dalje gubim citaoce. Ili sam mnogo dosadna ili ne posecujem njihove blogove.  Sta mogu..

6 коментара:

  1. Kao i uvek, ne znam odakle da krenem, šta bih pre rekla. Da, pratim Anita Mei stranicu i videla sam da si gostovala, ali nikako da odvojim vreme da ti se javim i čestitam. Sad svi koristimo jedan komp i mora da se čeka u redu. Veza mi ne pomaže.
    Fer je, kako kažeš, obavestiti nekoga da nešto preuzimaš od njega, ali sa druge strane, čim je nešto na netu, znači da je svačije, inače, što bi se tu stavljalo?
    Grafički dizajn? Pa, možda se ne baviš time, ali moraš, prosto MORAŠ da priznaš da ti lepo ide!

    A sirotinjski hleb obožavamooooooooo svi u kući! Mi najčešće pravimo sa kvascem ili ispečem kad mi malo ostane testa od pogače, pa onako vruće uz kajmak i ajvar nema mane, a jelo koje preporučuješ ću isprobati nekom prilikom. Inače, i ja sam počela da šijem, ali nikako da slike stignu na red da ih objavim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ti si divna. Obozavam tvoj duh i kako ti to upakujes u reci! I znam da ces mi se javiti, cim stignes. Ima nas nekoliko koji se, precutno, razumemo u nekim stvarima

      Избриши
  2. Ma, šta sam ja ovo napisala za grafički dizajn? Da se ne baviš? Ok, da ne brišem komentar, htela sam reći da moraš da priznaš da ti dobro ide i da si nenadmašna u tome. I ne, nisam,uopše pristrasna kad to kažem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Znam. Volim. Resila sam da promovisem graficki dizajn van okvira papira jer, ja ga koristim za mnoge druge stvari. Od sivenja do stampanja majica i jos mnogo toga..pa neka me ljudi belo gledaju, kao i do sada...

      Избриши
  3. Ovaj časopis skroz zanimljivo izgleda i super mi je ovaj prilog o tebi.

    Tvoja varijanta tortilja izgleda odlično.

    ne mora biti da je do tebe što se tiče čitatelja, čula sam da puno njih prati neki blog i onda se odjavi nakon nekog vremena jer tako zapravo samo sebi pokušavaju povećati krug čitatelja....meni to nema smisla, ali eto čula sam da i neki to rade.

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoooj, grenadir mars. PA to mi je omiljeno jelo! MI to zovemo testo sa krompirom :) Uf, ala bi mi sad jedan legao, mmmm Cestitam na gostovanju u magazinu. Potpuno zasluzeno! I nisam znala da nam je Sandra pocela siti. Odoh sad da overim...

    ОдговориИзбриши

Lovely comments