Странице

петак, септембар 12

NOVI FACEBOOK

 FB MODELOVANJE ODECE
Click on picture


Kada je neko komplikovan onda mu, svakako, nije ni tesko da zakomplikuje
situaciju. KAO JA. Otvorila sam NOVI Facebook profil posvecen sivenju, modelovanju,
modi, ali KAO I PODRSKA POSTOJECIM, A I MLADIM MODELARIMA,
pre svega onima koji idu u Skolu za dizajn tekstila koju je UPISALA i moja cerka.

Moja "nova komplikacija" sastoji se u - vise posla oko svega toga, posvecenosti,
ljubavi i pravilan odabir modela, kao i izrada raznih PDF PATTERNA.
Takodje, motivacija mi je bila moja cerka, jasniji pristup ovom zanimanju
za one koji ne znaju sta to u stvari znaci, sta je u stvari MODELAR ODECE.

"Konstrukcija, modelovanje i samostalna izrada odevnih predmeta postupci su koji
omogucavaju da vizije dizajnera odece zive na modnim pistama i u svakodnevnom zivotu."
(preuzeto sa sajta ove skole)

"Na ovom veoma popularnom profilu, učenici se upoznaju sa izradom šablona za odeću prema tuđim i svojim idejama (kreacijama) i osposobljavaju se za samostalnu izradu odeće. Znanja i veštine stečene na ovom obrazovnom profilu neophodna su svakom modnom dizajneru i kreatoru. (preuzeto sa sajta Skole Sveti Sava Sombor)

"Tehnicar modelar odece nije krojac!Jer to je prva pretpostavka kada nekom kazete da ste modelar pomisle da je to krojac ali nije!Krojac samo kroji!A modelar kada dobije skicu nekog odevnog predmeta od modnog kreatora pravi osnovnu konstrukciju pa je modeluje i pravi krojeve a potom pravi prvi model koji se kasnije pusta u masovnu proizvodnju" (preuzeto sa sajta Vukajlija)

"Učenik se osposobljava za samostalno konstruisanje i modelovanje muške, ženske dečje, sportske i radne odeće. Dobije skicu nekog odevnog predmeta od modnog kreatora, pravi krojeve a potom pravi prvi model koji se kasnije pušta u masovnu proizvodnju. Učenici nauče da izrađuju šablone za odeću prema svojim i tuđim idejama i osposobljavaju se za samostalnu izradu odeće. Znanja i veštine stečene na ovom obrazovnom profilu neophodna su svakom modnom dizajneru i kreatoru." (preuzeto sa sajta Skola za negu lepote)

 MODELOVANJE ODECE




FREE PDF by OUTBOX-MODELOVANJE ODECE
Click on picture

 MIMI G POCKET FREE PDF

 TULIP POCKET FREE PDF

 yellow pocket FREE PDF

 HEART CLUTCH

 HEART PATCHES

            Nadam se da cemo zajedno uzivati!

4 коментара:

  1. Lepo, lepo..a pre svega dosta posla. Želim ti nepresušnu energiju i nadalje.. a ćerki uspeha na polju koje je odabrala. Najbolje od svega je što ima tvoju pdršku u tome.;)

    ОдговориИзбриши
  2. svaka čast, objema! u našem gradu se to usmjerenje ukinulo prije par godina i uopće sve vezano za tekstilnu industriju, nažalost.

    ОдговориИзбриши
  3. Super što si se potrudila pa si na jednom polju aktivna...ja zasada nemam fejs, pa ni fejs stranicu (možda jednog dana).

    Nisam nikada razmišljala o razlici između modeliranja i krojenja tj. krojača. Meni su uvijek drage strukovne škole (to je srednja škola, zar ne?).. i sama sam išla u jednu (zrakoplovnu), pa mi to kasnije nije bila nikakva prepreka za studiranje koje me odvelo u neke druge vode, a bila sam sretna u srednjoj jer je to bilo nešto što vam voljela.

    Divno je što podržavaš kćerkin izbor i pomažeš joj:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo ce biti cetvrti put kako pokusavam da ostavim komentar! Trebala sam svaki put da kopiram tekst, a ne ovako! :) Tvojoj cerki zelim veliki uspeh u skoli, odabrala je fantasticnu! Pisala sam ti jos kako sam sasila haljinu po slici iz japanske knjige snitova, koju si postavila na fb! Cekam da ode ova kisa,pa da se lepo slikamo ona i ja, pa da postavim! Blog ti je divan,ima mnogo toga sto mozemo nauciti za ovaj hobi, a i na fb si nastavila da delis sve sa nama! Inspirises! Puno pozdraaava <3

    ОдговориИзбриши

Lovely comments