Странице

уторак, јун 10

DIY TOTE BAG&VECTORS


Konacno, konacno da i ja napisem novi post. Kukala sam na kisu, a
sada na vrucinu i ne da mi se da radim neke stvari, ali neka, volim LETO!
Predstavljam vam moju novu torbu, u stvari, i nije moja, jedna devojka je
rezervisala, a sada je nema, tako da, jos ne znam cija je. Uglavnom, ova ideja mi se pojavila 
u glavi i ja sam je bukvalno sasila u jednom dahu, nisam mogla da odlazem,
mnogo mi se dopala ideja. Evo kako to izgleda.
Oni koji me prate na Fejsbuku vec su je videli, ali ne mogu zapostaviti  blog.
Niti to zelim.













Usput sam postavila na Fejsbuku moju prodavnicu folija (proslogodisnja NALEPI
RADNJICA, koju sam zapostavila zbog nemanja vremena), pa evo sta se moze sve
uraditi (plus vektori, naravno), mada mi se i dalje cini, ili ne cini nego je tako, da ljudi nikako 
ne shvataju sta ja to u stvari radim pa se trudim da prikazem vrlo slikovito...
Kada sam videla saru na ovom materijalu, odmah sam videla i ogrlicu
i odmah je napravila od eko koze.



Ovaj top sam sasila jos pre dve godine, dopala mi se jako ideja sa asimetrijom, mozda
bi mi sada bolje stajao s obziorm da sam nadosla kao krofna, pa cu ga bolje popuniti.
Ko zna...a tu su i samolepive folije kao dekoracija jednog obicnog crnog topa, mada
ne omalovazavam efekat klasike.





Ovi trouglici su ostaci od zig zag sare za prednji deo,
pa sam ih nalepila pozadi.


Ovaj remake (muske) majice isto je nastao pre dve godine, cinilo mi se
extra da je zacinim sa sidrom s obzirom da je to bilo pred more.






Aaaaa da li cu ove godine ici na more verujte da NE ZNAM. Mi hocemo, ali 
proslogodisnja kompanija tj drustvo od jos dve porodice se necka, a mi (tj.deca)
 necemo sami i tako....
Nadam se da ce ove godine biti bar upola dobro kao prosle 

Last year THASSOS-Golden Beach

5 коментара:

  1. Анониман10. јун 2014. 15:08

    Super, sve što si napravila jako mise sviđa, torba je fenomenalna.

    ОдговориИзбриши
  2. koja dobra slika sa mora:)

    torba je ekstra ispala, baš je bombon!

    sviđa mi je jako ogrlica od eko kože i ja sam počela malo šivati s ekokožom, zasada samo ogrlice i narukvice.

    super su ti sve šablone!

    asimetrični top je presladak, nešto mi bacaš na Shakiru na toj slici:)

    majica s sidrom je divna, volim takve kreativne prepravke!

    ОдговориИзбриши
  3. Ne potraja dugo ta vrućina, bar kod nas. Torbicu sam videla, jako je lepa, ali me je ogrlica oduševila u svakom pogledu.

    Sa ovom folijom koju sam dobila od tebe sam napravila nešto, ali tek treba da se slika. Nije to neki posao, ali, eto... Nešto sve tamo-ovamo i ne stignem. Inače te folije se mogu kupiti u knjižari "Hijeroglif" u Nišu. Tu sam ih videla.

    ОдговориИзбриши
  4. Wow beautiful ideas!!!! nice post!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Lovely comments