Странице

среда, мај 22

THIS&THAT&THERE&WHO&WHY&WHERE&WHEN



Da, to sam ja.
Nesto mi se prividja cvece pred ocima. Cvece u kosi, cvece na majici, cvece na bluzici, cvece na suknji... volim cvece!















My sister&me


I, da malo zacinimo sa ovom prelepom haljinom.


Definitivno je Infinity dress pun pogodak gde god da krenete. Samo drugacije namestite ove trake u zavisnosti od mesta gde idete. 


I jos jedna neodoljiva i stvarno dobra ideja! Mislim da je ovo
testo za palacinke. Perfect!








7 коментара:

  1. Lovely dress! and really interesting jewellery :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je savršeno, to sam već rekla u prošlom postu, ali nisam onda videla nakit. Ogrlica ti je fenomenalna!

    A znaš šta mi se još sviđa? Što svi modeli koje gledamo na pistama i deluju tako glamurozno, uz tebe u šnitove, postaju tako jednostavni i dostupni.

    Kad su haljine u pitanju Eli Sab je nenadmašiv, ali ti ćeš ga uskoro prestići.

    ОдговориИзбриши
  3. Natasa,prelepo izgledas,ne samo da stvaras modu nego je dobro i nosis.Sigurno cu probati ovo sa palacinkama,super ideja.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično nosiš tu haljinu,a ni sestra ne zaostaje;)

    ОдговориИзбриши
  5. wow beautiful!!:)
    www.borsadimarypoppins.com

    ОдговориИзбриши

Lovely comments