Странице

понедељак, мај 20

SOMETHING FOR ME



Evo me. Svasta se desava, hvala bogu. U subotu smo 
bili na krstenju mog sestrica i jutro je ukazivalo 
na to da cemo otici opusteno. Medjutim, za sat vremena
situacija se usijala, ne zbog sunca koje je, hvala bogu
grejalo vec zbog mojih cerki i njihovog spremanja. Isla
sam po kuci drzeci se za glavu-Evo, evo, samo sto me ne
zaboli glava. Jer, mene kad glava zaboli to je stvarno
strasno i nije mi ni do cega. Nekako krenusmo. Ne vredi,
da se zna-nijedna porodica nije tako opustena i smirena
kao sto to, na prvi pogled, nekome izgleda. Do sela smo
se vec opustili. Eto. Nepotreban stres uvek nas vreba
iza coska. Ja sam obukla ovu haljinu, na zalost nisam
nista stigla da sasijem. Haljina mi se jako dopada, i model,
i boja i zaista mi dobro stoji, bar se ja tako osecam u njoj
 (jos nisam skinula slike sa telefona).

U ove sandale sam se zaljubila na prvi pogled 
iako bas ne nosim visoke stikle, ove sam morala
da imam, bar da ih gledam, a mozda ponekad i obujem.
Nadjoh ovu sliku, jos od prosle godine...
Takodje, i ove slike iz Budve su od prosle
godine i bas sam uzivala noseci ovu haljinu.


Ah, opet moje trake za kosu. Ovog puta, zavrsile 
su na nekoj drugoj glavi, na moju srecu. Moja
drugarica, frizerka, a i prelepa devojka isprobavala
je trake kada je dolazila da me isfenira za
krstenje. Zelela sam da joj poklonim jednu i bila sigurna da ce
izabrati zelenu. Dok sam ih pravila, posebno zelenu
sa tufnicama, bas sam mislila na Marinu jer mi ona lici
na Audrey Hepbern, a samim tim je i malo retro, kao sto su
i tufnice. Medjutim, na nase iznenadjenje, odlicno 
joj je stajala i traka boje kajsije sa tufnicama.
Kazem, na iznenadjenje zbog njene crvene kose zelena
bi bila pravi pogodak, ali i ova druga joj je extra
stajala. Pa, procenite sami. Marina je izabrala traku boje kajsije.








Naravno, ne bi bila ja kada ne bi zacinila ove moje svasta postove sa nekim lepim i
JEDNOSTAVNIM modelom.




Moja draga blog drugarica, zamolila me da joj predlozim
nekoliko modela za maturu tj 20 godina mature, cini mi se.
Jedan od modela je bio i ovaj-Infinity dress. Slobodno
izguglajte i videcete velike mogucnosti ove haljine.
Moze se nositi na toliko razlicitih nacina!



7 коментара:

  1. odlično izgledaš, super je haljina! jako mi se sviđa boja :)
    i ova infinity haljina je super ideja, ali, nažalost ne može to svatko nositi

    ОдговориИзбриши
  2. Haljina ti je odlična, a štikle, bar ja mislim, nisu visoke. Lepo izgledate, devojke!

    A i na moje iznenađenje, Marini bolje stoji boja koju je izabrala, mada meni su zelene trake lepše. Možda zato što volim jače boje.
    Uskoro završavam sa vežbama, pa ću isprobavati neke od tvojih modela. Mašinu još nisam popravila, ali ću se snaći, naćiće se, već, neko rešenje. A možda i dobijem na lotou, pa kupim još jednu.

    Definitivno sam se odlučila za infinity dress. Ustvari, nešto tako sam i mislila u startu. Danas sam gledala materijale i našla sam nešto što bi bilo savršeno za tu haljinu. Nisam oduševljena bojom, ali materijalom jesam. Paaaaaaa, biće nešto.

    ОдговориИзбриши
  3. štikle su divne, ja sam imala slične i nosila sam ih dok se nisu raspale...doslovno.

    haljina ti super stoji, kroj i boja za pet!prava za ljeto i proljeće.

    traka za kosu je baš lijepo i lijepo stoji tvojoj prijateljici.


    Infinity dress je zakon, mislim da super stoji.

    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Kod tebe je baš veselo..Prethodna nervoza se sigurno nije primećivala na krštenju.Sa tom odevnom kombinacijom<3
    Marina je dobro izabrala;)

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam haljine i ovde kod tebe sam nasla pregrst modela koje jedva cekam da sasijem! Sto se tice JEDNOSTAVNOG modela :) , sasila sam jos prosle godine i sebi i sestri i bas smo bile primecene ...moram naci negde te slikice ...

    ОдговориИзбриши
  6. poznate su mi situacije sa spremanjem.

    a haljina ti je super i lijepo ti stoji :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. мај 2013. 05:51

    Znam kako je sa tim spremanjem :-D Super je haljinica! Baci pogled kod mene, novi post ;)

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Lovely comments