Странице

среда, мај 8

PROJECT RUNWAY




Nisam nesto raspolozena, a trebalo bi-lepo vreme, MAJ, cerkin rodjendan,
pa izlozba (najavljuju kisu sa grmljavinom, razmisljam da li da idem), pa moj rodjendan...
Ne volim kod Blizanaca tu promenu raspolozenja.
Ne volim. Volim. Ne volim. Volim. Ne, ne volim. Hm, Blizanac..odluci se.
Ne, stvarno, ne ocekujem da budem uvek raspolozena ali bar da ti padovi i
usponi nisu tako dramaticni!! Kako vi podnosite promene raspolozenja?

Ah, prvo moram da kazem da onima koji mozda ne dele moju strast verovatno i dosadjujem,
ali takve se stvari desavaju na ovom blogu, tako je to! Vazna je strast u zivotu!
THAT`S ME! DO IT WITH PASSION OR NOT DO IT AT ALL!
Potpuno se slazem!
Sta sam sustinski htela da kazem-Volim modu, ali me mnogo vise privlaci stvaranje
mode nego samo nosenje stvari. Cesto osetim vece uzbudjenje kada resim da nesto
sasijem nego kada obucem nesto novo. Ne znam da li je to dobro ili lose? Znam,
u stvari. To NIJE lose. To je dobro. Volim da stvaram.

A onda NEKO KAO JA UDJE u radnju kao sto je ova (Yes, I have credit card)...
Project Runway gledam obavezno na Foxlife-u petkom u 21 00, mislim. Hajdi Klum je voditeljka rijaliti šou-a gde se dizajneri takmiče kako bi se probili i bili uspešni u modnoj industriji. Svake nedelje, jedan dizajner bude eliminisan iz takmičenja nakon što njihove kreacije predstave sudijama.
U toku takmicenja odlaze da kupuju materijale u Mood-u.......................
AGAIN - Yes, I have credit card.........................



Meni se nekako izdvojio Chris, zaista je imao veoma dobre, inovativne ideje. Jako je smesan i maksimalno
hm, feminiziran ali njegove kreacije zaista su imale nesto novo. Zato mi se najvise dopao. A vidim da
je i ziriju to jedna od najbitnijih stvari, osim savrseno iskrojenog, sasivenog, ispeglanog dela garderobe.
Mada nisam sigurna iz koje je godine ovaj serijal koji nama sada prikazuju, cini mi se da je od pre
godinu-dve, provericu.... Evo nadjoh, Chris je pobedio u cetvrtoj sezoni Runway i to 2008. godine!
Sad sam malo razocarana sto mi tek sada to gledamo!! Zasto nam ne prikazuju nove epizode?
Anyway, see Christian V.Siriano. Mada, realno, to je samo show, ne moze se nista nauciti i sve se brzo
desava ali ipak gledam, provuce se poneka nit - something useful to know.
Jedna od Chrisovih stvari sa takmicenja-Trebalo je od gomile 501 farmerica smisliti nesto novo.
Meni se ovo bas dopalo, a cujem (prica se po kraju) i da se vraca pacvork denim ponovo u modu.
Jaknica je veoma interesantna and cute, donji deo farmerica uradjen je od rukava jaknice, meni se bas dopada. Ako je i bilo 2008, ovo je danas savrseno nosivo!







FABRIC NECKLACES
Kad smo vec kod materijala, onda da zaokruzim pricu!
Za ovo vam treba MALOOO STRPLJENJA I MALOOO MATERIJALA
Sigurno postoji neko parce materijala za kojim uzdisete, a nemate ga vise da
bi od njega mogla da nastane suknja ili majica. Pa onda ga iskoristite za ogrlicu!
WHY NOT?








 This is not FABRIC. This is paper plates, usually we use them for birthdays...EXTRA IDEA!
You need - 15 minutes to cut & paint! Naravno, ovoje vise za igru, nije bas za nosenje..ili??


Puno pozdrava, popravilo mi se raspolozenje sa pisanjem ovog posta!
Posle svih ovih boja i ideja-osecam se mnooogo bolje!

5 коментара:

  1. e i ja gledam project runway, a ovo sad što gledamo ne samo da je stara sezona već je i repriza stare sezone :(

    sa ovim mood design shopom si me dotukla, otvorih link i razbolih se :)

    ОдговориИзбриши
  2. mood, san!
    sve sezone pr sam gledala, vise puta..
    super su mi ogrlice od materijala1

    ОдговориИзбриши
  3. i meni se sviđaju ogrlice od materijala :)
    sad se i ja osjećam bolje!

    ОдговориИзбриши
  4. Nema ništa loše u tome biti neraspoložen na trenutak. To se svima dešava, ali blogovanje je lek za mnoga neraspoloženja, zar ne?

    Najavljuju kišu, ali možda je neće biti. I ja idem na svadbu za vikend. Ne odustaj od izložbe!

    Uh, zamisli ovu prodavnicu u našoj blizini! Uh! Uh!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments