Странице

уторак, мај 14

STUFF&STUFF&STUFF TO DO






Jos uvek skupljam materijale i snitove, kao hrcak. Nije mi dosta i ne mogu
da prestanem. Cak ni manjak prostora me u tome ne moze spreciti. Skoro sam
napunila dve velike kese stvari i poklonila i tako dobila malo mesta. Super.

Sta bi ja volela? Volela bi da neko napravi ili sasije nesto iz ove moje
silne zbirke svega i svacega i slobodno mi posalje slike da postavim u post.
Ipak, cini mi se da nase drustvo jos nije spremno za vece zahvate, primecujem
da vecini odgovara konacan proizvod vise od stvaranja. Ili jednostavno ne vide
moc niti ideju u necemu. Steta, ali ne mogu da zamerim. Verovatno da i ja neke
stvari ne primecujem koje drugi primecuju. Svi smo dobri za neke stvari, za neke
nismo, mislim da je to sasvim normalno!

Cak i blogova i sajtova o sivenju kod nas takoreci nema, tek dva-tri, gde ne ubrajam
sebe, eventualno forum na Ani, cija tema o sivenju je podeljena na dve teme i od tada je malo drugaciji...
Kakva steta... Zasto smo tako spori? Koliko nam vremena treba da se pokrenemo?

Eto, ja napravih sebi radnu majicu, kao kecelja za kuhinju i kuvanje, tako je meni ova
majica kada sijem i nesto petljam.



Origami suknjice...prave medenice...doduse nisu za svaku liniju, ali su slatke, zar ne?



Jos jedna ideja. Ovi plavi podmetaci za misa zaista su mi bili dosadni pa sam ja sebi ulepsala
radni prostor. Imam dva - prolecni i zimski, i stvarno ih tada i koristim. Super su mi slatki,
u bojima pomesanim sa srebrnim glitterom. Ne zamerite sto je na sredini potamnelo, to je od
silnog jurenja misa po podlozi. Eto ideje kako da na brzinu ukrasite vas radni prostor.




Ideja! Monitor mi je stajao previse nisko pa sam kupila zebrasti papir i uvila ris papira. Podigla sam
monitor na visinu koja mi vise odgovara prilikom rada, a i izgleda mnogo lepse. Za stikere na monitoru
nisam kriva-dobila sam naredjenje da ih zalepim. I, naravno, slika moje dve bebice.
Ko kaze da se kuciste PC-a ne moze ukrasiti?



Jos malo dosadjivanja sa Carrie Bradshaw. Sta mogu. Ovde cete videti sve sto sam uspela da
nadjem od Diy projekata i tutorijala vezanih za Carrie i njenu garderobu. Ispod slika
su linkovi sa tutorijalima.










Bezi kiso s prozora ....

5 коментара:

  1. bijela carrie haljina mi je prekrasna :)

    mada mislim da je autorica tutoriala ipak mogla da za haljinu iskoristi neki lijepi bijeli materijal, a ne obične majice. nije dobila isti efekat, bar po mom mišljenju. haljina na carrie je nekako "bogatija".

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se s tobom, mogla je da kupi neki lep materijal ali dobro, mozda nekom znaci ovaj tutorijal

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ma tutorial je skroz ok, pa znači nama koje ćemo da sašijemo ovu haljinu kad dođe na red od silnih drugih stvari koje planiramo da sašijemo. otprilike kad odemo u penziju :))

      Избриши
  3. Hvala na divnim komentarima :)!
    Blog je bozanstven...toliko inspiracija :)
    a i meni se mnogo svidja haljnica :)

    ОдговориИзбриши
  4. Tačno, nema blogova i sajtova o šivenju baš mnogo, pa je tvoj blog pravo osveženje. Govorim istinu. A zašto niko nije sašio nešto? Paaaaaaa, otkud znaš da nije? Možda jeste, ali mi to ne znamo.

    Sigurna sam da mnogima služe tvoje ideje i šnitovi. Ja pokušavam nešto, pa ako ispadne kako treba, javljam!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments