Странице

четвртак, март 7

DIY LEATHER NECKLACE WAITING SPRING



Sta da kazem? Svi cekamo prolece, ali ne skrstenih ruku! Blogerke se vec uveliko
slikaju u prolecnim vedrim outfitovima, koliko vidim i svi ceznemo za tim suncem. Dajte
nam sunca! Ja spremam majice. Haljine. Suknje. I ostalo. Kod mene ima svega, ali
i puno toga zapisanog, jer ne mogu da zapamtim sve sto mi padne na pamet. Suvise brzo
se to desava. Pa dobro, ako je tako-tako je. Sve ja uredno belezim i pokusavam da ostvarim bar
veci deo toga jer, kao sto ste sigurno do sada culi - nemamo dva zivota.

Hvala puno na divnim komentarima u prethodnom postu (mada su svi
komentari divni, jos nisam dozivela nijedan los) i na podrsci.

Sve majice koje sam imala, a da su "prazne" tj bez aplikacija TO VISE SIGURNO
NISU. Sve sam ih sredila. A kad nabavim nove-DESICE SE ISTO. Kao i svake godine.
Samo volim da zadrzim jednu cistu crnu i belu. To mi je, nekako, odraz elegancije, he, he,
kao Armani. Sve ostale majice imaju na sebi nesto ili svasta. Takva sam. Volim.
To vazi i za ovu crnu, mislim da je Terranova ili Caliope, majica. Toliko sam ceznula,
patila sto nikako da ovu divnu kozu iskoristim negde. To me mnogo, mnogo mucilo.
Tako lepa, a da stoji daleko od ociju. Ne ide. Koza je prava, mekana i prelepe je boje,
probala sam i pranje. Ne guzva se i ne menja boju. Super. Ajmo!
Ko kaze da se ogrlice moraju skidati?? Ja prvi put cujem za to!
Ovako je bas super.






Meni, jedini problem u ovom slucaju, bile su rupice. Bilo je potrebno odrediti broj rupica, naravno,
u pravilnom razmaku, da se prilikom sivenja ne desi da jedna ostane prazna tj da moram duplo da
prodjem, a inace spajam po dve rupice. Ako sam uopste objasnila...Poenta je da, svakako,
morate isplanirati razmak i broj rupica.


Ovu majicu imam odavno i mnogo je volim. Sada je, reklo bi se, i prekratka za moj ukus,
ali obucem ispod belu majicu na bretele i super je. Obozavam tirkizno. A razlog zasto sam
je postavila u postu je - prvo: zato sto je to bila bela majica, a ja hocu da vam pokazem
kako je dobro ofarbana u tirkizno, drugo: da vidite dokle idu moje ludosti-sve ove sljokice,
roze i svetlo zelene, nasivala sam ja. Sad gledam, doduse divim se, ali ne mogu da verujem
kada sam to radila, koliko mi je trebalo vremena....Cak i ta crna slova (pise Mango, sta mi je to trebalo da radim...) lepila sam transfer papirom ali se, naravno, nije pokazao na rebrasto tkanoj podlozi. Anyway, I like it! Don`t think. Just do.



Moja NALEPI! RADNJICA. Odakle meni ideja da krenem, a i da dam takvo
ime, nemam pojma i ponavljam - Don`t think. Just do. To zaista i mislim.
Jer, ako ja krenem mnogo da razmisljam, a po prirodi sam vrlo komplikovana,
a volim da sve izgleda dobro, nacicu hiljadu razloga za ovo ili za ono. Zato sam
resila da bez dvoumljenja ostvarujem svoje ideje. Mislim, to vec radim. Ali s
godinama, cini mi se, radim to sve tvrdoglavije. I mislim da je to jako dobro.
Inace, godinama prodajem svoje radove, ponesto i po narudzbi, kao sto znate,
ranije sam bila na par izlozbi Mode za poneti, pa mi nije strana ni ta strana.
Logicno je bilo da ce mi radnjica pasti na pamet pre ili kasnije.

SHOP? Ko je rekao SHOP? Bice.
Hocu da sve bude kako treba. Ne volim kad su mi lose slike,
a i zavrsavam jos ponesto pa eto...ja to tako.



I can`t wait SPRING!

    

Ko je rekao stize prolece?! I sta je sastavni deo
raznih outfitova u prolece? Kardigan, naravno. Mali,
slatki, u raznim bojama i veoma praktican. Zato sam
odlucila da vam predlozim par ideja kako da osvezite,
ukoliko zelite, vas dzemperic. Nisu moje ideje, ali
su mnogo dobre. Puno pozzz







Don`t forget...Live in colors, like me!

11 коментара:

  1. i ja jedva čekam proleće zbo sunca, bez obzira što me u to vreme, spopadne sve poznate i nepoznate vrste alergija. Nema veze, preživi se to. Narano uz dobar outfit ide lakše.

    Iako idejej nisu tvoje, sigurna sam da ćeš ih ti, već nekako, odraditi na svoj način.

    ОдговориИзбриши
  2. Čak i ja zimoljubac se radujem proljeću!!!!
    Kardigani koje si stavila su extra, u proljeće ih nikad nije dosta :D

    ОдговориИзбриши
  3. Love it!!

    http://www.couturetrend.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман9. март 2013. 12:00

    Sve je cool, kao i uvek!


    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. That's a really good idea! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    ОдговориИзбриши
  6. Samo je jedan dan bio vedar i suncan a ja povilenela! :D I ja planiram neku kragnicu, tvoja je bas prelepotica. :)
    Joj, zelim sve ove kardigane! :D

    ОдговориИзбриши
  7. Kragnice, cvetici, karneri, volani, moze uvek!! <3

    Hvala na svim divnim komentarima!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман28. март 2013. 00:43

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments