Странице

субота, јануар 19

FAST DIY FAST POST





Jedan brzinski post . Malo sam bolesna i kilava pa bih nastavila
vece kao sto sam i dan-u krevetu. Ali spremih ovaj post pa nema
smisla da ceka i place posto nam se zima vratila,
 a ja pre neki dan nasla zaboravljene nove
leg warmers i brzo sam ih sredila da mi se malo vise svidjaju.




 Opet je na scenu stupio divan glitter papir koji stvari menja zaista u sekundi.
 Do sada ste vec videli da planiram da postavljam razne, korisne, PDF fajlove koje mozete
preuzeti sa mog bloga u vise razlicitih velicina, sad vam je verovatno jasno za sta se sve
mogu koristiti. Meni kada se dopada neki oblik/shape ja ga odmah graficki iscrtam da bi
uopste bio upotrebljiv, nekada ga prilagodim svojim zeljama tj. iscrtam ga kako se meni dopada i odstampam u vise velicina jer se nikad ne zna za sta cu ga upotrebiti.
Od sada cete i vi to moci sa mojim PDF fajlovima.
A sa njima sam-tek pocela. Samo da se setim svega i postavljacu ih tako kako ih se setim
ili mozda, u kom pravcu ide moda, ukratko, ono sto mislim da bi se vama dopalo i sto mozete
za sebe da iskoristite na ovaj ili onaj nacin. To prepustam vasoj masti.
Dakle, birala sam i birala sta cu... 
 Jos u fazi eco koze sam napravila ove kasmir oblike/paisley shapes u nameri da ih negde
prisijem, ta sara se vraca na velika vrata i meni se uvek dopadala/postavicu je i u PDF-u,
u nekoliko velicina, naravno. Dakle, resila sam koji cu detalj staviti na moje leg wormers
ili grejace za noge, za koje inace mislim da su vrlo slatki i vrlo moderni. 
Odluka je brzo pala jer me paisley sara jako privlaci, posebno u zadnje vreme,
verovatno cu je negde i stampati, na neku majicu, ali o tom potom...
 Nisam bila sigurna kako ce se carapa ponasati pod peglom pa sam oblozila okolo papirima.
Jednom mi se desilo da sam htela na kapu da zalepim cirkne peglom, a dobila sam to da se
kapa zalepila za peglu. Dzaba ste krecili. Gde mi je bila pamet? A najludje su ipak gospodje
koje peglaju til na majici, u ovoj slucaju rukave, pa onda donose kod mene da "nesto
ucinim" jer im je to omiljena majica. Naravno, ja ucinim. Meni je svaki remake izazov. 
Dakle, operacija je uspela. Skidam providnu foliju posle peglanja. 
 I, posto sam luda i preterujem, to mi nije bilo dovoljno pa sam dodala i kissssessss.
Takodje ih imate u PDF-u u vise velicina, a i vidite iz narednih slika da ih mozete
koristiti na vise nacina, kao sto se vidi i u prethodnom postu. 
 To je to. Jednostavno, brzo i slatko. Totally shiz, sto bi ja rekla.
Mogu se nositi prema raspolozenju tj. mozemo menjati koja ce sara biti sa spoljasnje,
a koja sa unutrasnje strane. 
Always kissessss


 Odabrala sam samo dva postojeca diy projekta sa interneta jer su najjednostavniji i najprakticniji, a osim toga mozete ih izguglati koliko hocete.
Jednostavno mozete svoje dugacke carape za pet minuta pretvoriti u LEG WARMERS!


P.S. Posaljite nekad e-mail na redakciju Magazina Stil.
Uvek dele neke pokloncice. Ja sam dobila (pa i ja nesto
da dobijem) soljice za kafu iz Mamuta (slikacu, prelepe su),
a prosle nedelje sam dobila kutijicu Vichy , ali jos nisam
otisla po nju





17 коментара:

  1. Super,nadam se da cu jednom iskoristiti ove tvoje sare,bas dobro izgleda kad se ukomponuje:)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično izgleda, no treba imati dobru ideju, ideja je najbitnija.

    ОдговориИзбриши
  3. Divno. Baš lep detalj. Do sada sam ih koristila da pravim lutke, a sada ću pokušati ovo.

    ОдговориИзбриши
  4. nice blog :)

    www.every-thinghappensforareason.blogspot.de

    ОдговориИзбриши
  5. Super cute :) You have a passion for blogging so I followed you. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and follow to keep in contact. Hope to hear from you soon. Thanks and God Bless!

    Steven 0:)

    ОдговориИзбриши
  6. The DIY leg warmer looks stylish! Very clever!
    Thanks for stopping by dear!!
    I'm following you too now! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    ОдговориИзбриши

Lovely comments