Странице

уторак, децембар 18

DIY WINTER BRACELETS





Zimski nakit. Ima svoju car, cini mi se, podjednako kao i letnji nakit.
Ovo su moje omiljene zimske narukvice, radjene u bojama, koje se, jel,
uklapaju sa mojom garderobom.
Nema tu neke specijalne mudrosti - uzmete neku staru narukvicu,
moze da posluzi skoro bilo koja, ili kupite neku koja, razumljivo
i ne mora da vam se svidja jer cete je ubrzo "srediti" ili, moderno
receno, uraditi REMAKE iste.


Treba vam narukvica, malo lepka i vunica, birajte neku
deblju da bi imali manje da namotavate, a i lepse izgleda cak
iako nije u istoj ravni, za razliku od tanke vunice, cije motanje i
redjanje mora biti pazljiviji i zahteva vecu preciznost.













 






5 коментара:

  1. Lepo, kao i uvek. Nakit i detalji su važni i leti i zimi, a naročito zimi. Leti mi je, sve, onako, samo po sebi lepo i ne treba puno detalja, a zimu treba "razveseliti".

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe, baš su zanimljive, nisam videla ništa slično :)

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajne su, bravo!

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. joj, vidiš i ja bih to da radim sa narukvicama, a nikad da sjednem i da kažem: e sad ću. a svake godine mi je na to do listi.
    tvoje narukvice su baš cool :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ove narukvice su skroz simpaticne i ih vec zamisljam na nekom vunenom outfitu.
    Ja ne znam strikati i to mi je jako zao, a tako volim vunene dzempere i hekleraje.Moracu se baciti na ucenje tog divnog hobija.

    Hvala na svim komentarima koji mi redovno stizu od tebe i tvog bloga :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments