Странице

среда, октобар 17

MOD ART FASHION@PATTERN MAGIC JACKET





Haaaaaj! Evo me, ja stigla! Nadam se da su vam se dopali modeli iz
prethodnog posta (bice ih jos). I, da, moram reci tj napomenuti da su
to skice kako model izgleda i da NEMA linka ka tutorijalu. Takoreci,
to vam je sto vam je. Poenta i jeste da se po shemi modela vidi da je
jednostavan za sivenje i da sami mozete napraviti snit. Bar sam ja posla
od toga, mada vidim da to nije bas tako. Ukratko, kada ima tutorijala-
-ja cu ga postaviti.
I tako, jos jedna subota i gotov kurs. Ja zavrsih jaknicu i mogu vam
reci da sam zadovoljna. Evo malo radne atmosfere od subote, a bila
je zaista radna, mogu vam reci.

Prvo malo Mod`art-a






Radna atmosfera








Doslo mi je da zgrabim ovaj til i zbrisem. Tako lepo padaaa



... I evo je...ako se moze uopste videti na slikama
PATTERN MAGIC 2


I jedna prelepa i zgodna manekenka koja nosi moj model (bolje joj stoji nego meni). Zapravo,
ona nije manekenka vec dizajnerka koznih torbi i blejzera, i uskoro cete cuti za nju
(pogledati prezentaciju "Bleyzer" )








My favourite model! Daniela design







Trebao je i ovaj dzepic od koze da bude na haljini



Previse je lepa da joj ne poklonim ovu trakicu za kosu koja joj se dopala. I divno joj stoji.


Jos jednom, gotovi modeli!


Daniela design

Jovana Design

Mila Design

Natasha Bi Design




Odusevila sam se kada sam videla ovu spravicu. Mnogo mi se dopala.
Unutra je, kao sto vidite, metar, i namotava se kada okrecete ovaj
drveni valjak na vrhu. Mota se kao, kako bih rekla, kod mlina za kafu
i nije nepraktican prilikom merenja jer ima 2 m, tako da nece da zapne
kada merite. Preslatko je! Ne bi mi smetalo da to imam!






I tako, prodje i to... Nadam se da cu imati jos ovakvih iskustava. Moram priznati da je prekratko
trajao kurs i obuhvatio je previse toga (ali na kratko). Skiciranje figure i modela, crtanje modela preko
skice, vise teorijska prica o modelovanju i konstrukciji, prica o vrstama materijala, upoznavanje sa
masinama i sivenje. Ne mogu reci da sam naucila to zbog cega sam dosla, vecinu toga sam vec
znala ali svakako, nikako mi nije zao niti mi je palo na pamet da propustim kurs kada sam
videla reklamu. Trceci sam odjurila da uplatim. Dakle Ceco, konstruktivna kritika je da ovakav kurs
ili treba produziti, ili razloziti na pr. samo crtanje, samo modelovanje i sivenje i tako..




10 коментара:

  1. Jako mi se svidja haljina koju je dizajnirala Daniela.Bas je savrsena i po mom ukusu!!
    Htela bih tako nesto i po boji i dizajnu!!

    Svaka cast!!Svidjaju mi se mnogo ovi postovi o kursu!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Znala sam, i ocekujem jos komentara na Danielinu haljinicu. Ja sam joj rekla da sam znala i pre nje da ce to super biti i zaista, to mi je favorit. U kombinaciji sa ovom kozom-extra!

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa je Danielina haljinica, ali je i tvoja jaknica preslatka :)
    Sad i ja zelim onaj mlin za kafu/drzac za krojacki metar :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jaknica odlicna,moze da se nosi na vise nacina,svaka cast:)

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne kreacije:-)) Hvala na posjeti, pozdrav iz Rijeke

    ОдговориИзбриши
  6. super su fotke i svidja mi se ovaj Bleyzer :-D

    ОдговориИзбриши
  7. blago vama kad imate takve kurseve, zavidim iz petnih žila.

    tvoja jakna je super ispala, a manekenka/dizajnerica je baš zgodna i lijepo joj stoji ova traka što si joj poklonila :)
    haljinica daniela design je isto super.

    ti bi maznula ovaj til, a ja bih rado mznula ovu jednu krojačku lutku :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments