Странице

петак, октобар 19

DIY PRINTING Matryoshka BABUSKA II





Volim razne aplikacije. Od materijala, vunice, razne cvetice, dugmice,  masnice...sve volim.
Trudim se osvezim po neki deo garderobe tim sitnicama. Radim to vec godinama i stvarno
mi se dopada. Izbor u nasim pozamanterijama bio je vise nego oskudan (rekla bih dok
se nije pojavila Modelina). I tako ja resih situaciju sama.

Kao na primer-moje blago



ili ovako nesto






Mogu se dodadi na broseve





I naravno, nista bez babuske


Dakle, ovo je mogla da radi samo luda ili veoma dokona zena, sto bi rekli. Bilo je ranije i komentara u
smislu-Kako te ne mrzi da se bakces sa tim sivenjem ili ti si bas uzaludna. Nije mi se to bas dopalo, ali
dobro. Ne moze to svako da razume, naravno. Dokona svakako nisam, tako da mozete sami zakljuciti kakva sam. Dakle, ove aplikacije mozete dodati i na trake za kosu






Mislim da sam mozda i preterala sa slikama pa ostatak traka za kosu
mozete pogledati u ranijem postu (ovde)

Takodje majicu sa babuskom mozete pogledati u ranijem postu (ovde)

Inspiracija za ovu aplikaciju svakako je babuska, ali i moj sivi kaputic (nisam
ga slikala) koji sam kupila u jednom butiku prosle godine, sivi melirani, strukirani,
sladak. Posle ga vidim kod kineza (i to za manje pare) plus na autobuskoj stanici-
u sceni-dve devojke i ja u istim kaputicima. Malo se jezim toga pa sam resila da ga
osvezim nekim aplikacijama. Za sada je tu ova aplikacija, a sta ce biti na kraju sa
kaputicem i sa aplikacijom, to cemo tek videti.





 Puno pozzz do sledeceg posta!

7 коментара:

  1. Drugarice svaka cast ovo je prelepo. Samo ti nama budi i dalje tako vredna i salji slikice radova. Svi mi koji pratimo tvoj blog to obozavamo.
    Moram i da napomenem da si me upravo bas ti zarazila sa perlicama. Samo napred riznice ideja

    ОдговориИзбриши
  2. Zlobnih komentara bilo i uvek ce biti..jednostavno - radis ono sto te ispunjava i u cemu uzivas :)

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno si genijalana,za ove sitnice stvarno treba vremena,ali najvise ljubavi i da covek voli to sto radi.Te komentare da smo mi kreativci dokoni,ne podnosim,obicno ti koji to mogu da izgovore uopste ne znaju ni da sasiju dugme.Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovako mala inovativna rešenja prave čuda ! Ko razume -razume ,ko ne njegov problem ,bez brige !

    ОдговориИзбриши

Lovely comments