Странице

четвртак, септембар 13

DIY TUNIKA



Pri kraju sam mojih DIY projekata ali samo za avgust. E, pa,
mora i u septembru nesto da se radi. Zvala sam "skolicu" da vidim
kada ce nam poceti kurs, sledece subote. Lepo i ljubazno mi je zena sve
objasnila. Znaci ne radi se o cistom kursu sivenja vec o kursu modnog
dizajna gde ce se raditi crtanje (mislim, ja i crtanje ^%$#), upoznavanje
sa materijalima, krojenje i sivenje. Tako da smatram da nikako ne moze
da mi skodi neka nova informacija. Jedva cekam.
Moja letnja tunika od sarenog mrezastog materijala super mi je dosla
kao osvezenje i zbog boje i zbog modela. Mnogo mi se dopao model
i odavno je to negde u mojoj podsvesti. A kad podsvest proradi...
znamo svi, svasta moze biti!
Moja svescica. Moj prirucnik. Moj DIY dnevnik.

Dakle, to cu. Konacno cu uraditi ovu tuniku.


 
Teska situacija. Obracun kod OK korala. Materijal, makaze i ja! Sta ce ispasti? Situacija je
neizvesna do kraja!







Slikanje na Skadarskom jezeru...na brzaka, u prolazu.


Predivna uvalica bajkovitog izgleda


Gledajte tuniku, nikako mene.....
Do sutra, mozda prekosutra ....

My bussines card



7 коментара:

  1. A bas ti fino ispala. Izbegavam te mrezaste materijale..nekako mi uvek nesto negde pobegne :)
    Kazi mi da si loptice nasla kod kineza (da odmah narucim par metara :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa hvala i meni je neko vreme stajao taj materijal. I nisam kupila buckice kod kineza ali mozda ima

      Избриши
  2. Tunika je stvarno divna.Ta material deluje skroz zabavno i sebe bi mogla da vidim u njemu.

    Odlican rad, a slike sa deceom me uvek obraduju!!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments