Странице

субота, јун 30

DIY ECO LEATHER NECKLACE


23:11 - Danas je bilo vrelo. Kazu 38 stepeni, a svi znamo da je bilo i vise. Ipak,
na Adi to sve mnogo lepse izgleda nego u kuci. iako je suludo izaci u 17 00 na
sunce. Ipak, ne zaboravimo da je kupanje striktno do 19 00, malo vremena.
A bas je lepo kad se ispruzis na peskiru, zatvoris oci i samo cujes zamor, lezis...
 i ne zuris. Tu i tamo se cuje smeh i oseca miris raznih krema od kojih mnoge,
bar mene, podsecaju na more. 
A nase pobedile u kosarci upravo 71:56 protiv CG. Kako je samo igrala
ta devojka br 13 (Milica Dabovic), kao munja. Ja nisam neki poseban
fan sporta ali neki mecevi se ne propustaju. Volim da gledam kada i
moji gledaju. Zajedno se nerviramo.

A na Adi...
Imali smo veoma pitomog i lepog posetioca koji obozava hleb
Uzme parce, ode u vodu, pokvasi pa onda pojede. Hm, iskustvo...
(mi ne idemo bez hleba, pastete i kajsija sa na Adu, nema sanse).

A ja ... nastavljam da vam dosadjujem sa eko kozom, za sada jos uvek
neiscrpnom inspiracijom. Za ovu "inspiraciju" potrebni su vam ostaci koze
kao sto se vidi dole na slici u jednoj kesici.
Kombinujte boje prema zelji i garderobi. Ja sam je napravila neposredno
pre nego sto sam otisla u selo, nekako sam bila inspirisana, mada,
volim rese, indijanski fazon, kaubojke, boho modu, sve te stvari, tako
da me samo iznenadjuje mozda malo kako sam se setila tih ostataka,
a stil ogrlice me uopste ne iznenadjuje. I bas mi se dopada.
Nadam se da ce se i vama dopasti, i sto da ne, mozda cu vas inspirisati
na ovaj poduhvat. 
....Da, da, znam.....mogla bi da radim i nesto drugo osim eco koze. I
jesam. O tome vise u sledecim postovima. Pozz 












3 коментара:

  1. Анониман1. јул 2012. 11:39

    Divna ogrlica zaista...cekamo tvoje ozbiljnije radove jer ja znam da ti to savrseno radis. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna ideja, medena ogrlica, a bela boja ti zaista fenomenalno stoji!:)
    p.s. Mnogo mi se svidja i header, bas je funky!:) pozzzz

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17. јул 2012. 02:32

    Fanstasticna ogrlica..kako si se samo setila tako do ostataka. Bravo

    ОдговориИзбриши

Lovely comments