Странице

понедељак, јануар 16

SVEMOCNA OGRLICA


Oglica je stvarno svemocna. Za dva minuta
upotpunite svoj look. Ima i zlatne boje, ali
sa mnom se ne moze mnogo diskutovati o
zlatu. Ja sam srebrno dete.
Moze se nositi i kao ogrlica i kao narukvica.










Dokaz da sam silver baby je i moja mala
zbirka srebrnih mindjusa tj. alki, koje obozavam.
Mala, ali veoma nosena zbirka.





Ako ipak odlucite da sami napravite ogrlicu,
evo ideje. Ideja potice od paper beads i ove sheme





Ideja je potekla od ogrlice od papira i ovako to izgleda.
Prelakira se i nanize. Koristi se sareni papir i uvek se
dobije nesto novo i interesantno.



Medjutim, ja sam imala neki tvrdji materijal pa samprobala
sa njim i evo sta je ispalo. Dodala sam malo providnih
perlica i kruzice pravljenje od braon fime i nanizala na
srebrni rastegljivi konac. Lepo je ispalo. N.








Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments