Странице

среда, новембар 23

MOZEMO LI TO?

Naravno da mozemo i to za jedno popodne sa prekidom za kaficu. Mislim, mozemo za jedno popodne da nadjemo stare dzempere, tunike, salove, suknje od trikotaze i da spremimo za poduhvat! U danasnje vreme ideja je pola posla, skupooo, joj sto je sve skupooo, treba se snaci...A tek NACI to sto nam se svidja! To je "skuplje" od ideje! Nema, sve slicno, prosto su mi se stvari koje su mi se dopadale "izlizale" u glavi gledajuci milione, milione devojaka i zena kako prolaze u tim stvarima i sta, vise mi se ni pod razno ne nose! Takva sam sta cu! Sreca da se handmade vraca na velika vrata zadnjih par godina i TEK ce da se VRATI! Prosto ce neki moci od toga i da zive, da, da...sigurna sam u to!
A u medjuvremenu ... pogledajte ove divne stvarcice...







Mozda je ovo malo letnja varijanta haljine topa, ali ja je vidim i kao zimsku preko neke lepe rolke, naravno, upotrebicemo neki pamucni zersej ili slicno, nesto sto je "zimskije" od ovog materijala.


Evo par EXPRESS ideja za vas pretrpan, a prazan orman (kao sto je MOJ)


 Skracivanje duge siroke suknje koja ovim oblikom dobija veoma
moderan izgled.


Ne vidim razlog da ovo budu samo letnje varijante, iskoristite neku somotsku
staru suknjicu, neku trikotazu, nesto sto ce vas grejati, a biti chic... Uz nekoliko detalja bice savrseno.

Na primer kais. Mislim da sam odabrala najjednostavije modele
koje, takoreci mozete napraviti od bilo kog materijala
koji vam zapadne pod ruku..


Ili mozda ovaj? Parce materijala i lastis..malo tila..ili gotova masna ...
onda malo drikera...
tra la la i kais je gotov!
 Ovo je nesto sto, recimo, moze da se napravi od sirokog crnog lastisa sa dodatkom siroke ukrasne trake, i tu je, mozda dovoljno i 30-ak cm ako kupujete u radnjama pozamanterije, a mozda i imate neki materijal koji moze da posluzi bas za ovu svrhu. Kais mozete zakopcavati sa strane, na pr. prisijte crne drikere, ima ih u vise velicina i to tako da se poklapaju tj. da se zakopcavaju sa unutrasnje strane. Srecno!
 Ili mozda, malo starog srebrnog lancica ili zanimljive rastegljive trakice na koju cete zakaciti ruzice od materijala ili ruzice koje vec imate sa nekog rajfa ili snalice...Ja sve cuvam, nikad se ne zna za sta ce mi zatrebati! I u jednom momentu to ce negde biti slag na torti!


 Nisam bas ljubitelj OVAKVE cipke ali jednostavan model mi je privukao paznju, pa ja cipku ni ne vidim vec neki sasvim drugi materijal koji mogu da nosim uz rolku i farmerice. Vrlo je lako za krojenje i sivenje, a znacice kao interesantan komad uz mozda, staru rolku ili bluzicu ispod. Da ne sirimo pricu, ali moze se dodati paspul traka oko vrata ili rukava, mozete dodati ruzice kao broseve ili mozda neke rese..mozete dodati dzepove, bros napravljen od dugmica, itd...












1 коментар:

  1. zdravo, slucajno sam naletela na svoj blog i mogu reci da mi se veoma dopada. ideje su sjajne, snitovi bozanstveni i laki (gde si ih samo naslaaa), mnogo je mi se svidja i samo nastavi tako! Jedva cekam nove postove! Poz

    ОдговориИзбриши

Lovely comments